top of page
Снимка на автораMaria Daneva, SAMARITANS.BG

Сътрудник “Социални дейности” в Сдружение “Самаряни”


Обявление за свободно работно място

№ 035/29.05.2023 г.


Сдружение "Самаряни" търси да назначи един служител по трудов договор на позицията Сътрудник “Социални дейности” в услугата Кризисен център "Самарянска къща" за жени и деца, жертви на насилие и трафик.


Предлаганата позиция е предвидена за основна работа и включва ежемесечна ангажираност по график в режим на дневни и нощни смени. Позицията е подходяща за завършили специалисти или студенти в последен курс на специалностите „Социални дейности”, “Социална педагогика” или “Психология”.


Изисквания:

  • нагласа за работа с уязвими групи, в т.ч. жени и деца, жертви на домашно насилие и/или трафик;

  • мотивация и умения за работа в екип;

  • много добра комуникативност;

  • много добри умения за писмено изразяване;

  • много добри компютърни умения (работа с Windows, Microsoft Office, Internet и приложенията на Gmail и Google Drive);

  • познаване на законодателството в социалната сфера;

  • трудов стаж или доброволен труд в сферата на социалните услуги или НПО сектора би бил предимство;

  • умение за шофиране и правоспособност за управление на МПС би било предимство.

Отговорности:

  • оказване на необходимата социална подкрепа на лицата при настаняване и напускане на Кризисния център (КЦ);

  • подпомагане провеждането на социалната работа с настанените лица, по време на престоя им в КЦ, по отношение на ежедневния режим, разрешаването на възникнали проблеми в общуването помежду им или спазването на вътрешния ред; и др.;

  • подпомагане работата по случай чрез осъществяване на социално посредничество относно различни институции и служби, както и придружаване на потребителите на социални услуги при необходимост;

  • оказване на съдействие за провеждане на психо-социално и юридическо консултиране от специализирания екип на услугата;

  • организиране и участие в осъществяването на подпомагащи дейности, свързани с поддържането на реда и материалната база по време на дежурствата по смяна;

  • организиране и провеждане на работа в групи с потребителите на социални услуги;

  • водене на документацията в КЦ, свързана с пряката си работа и с провеждането на специализираната работа с потребители на социални услуги;

  • участие в различни формати на работни срещи, специализирани обучения, обмяна на опит, интервизия и супервизия;

  • участие в провеждането на кампании и инициативи;

  • други дейности, според възникващите необходимости във връзка с ежедневното функциониране на услугата.

Предлагаме:

  • ясно регламентирани трудови правоотношения;

  • вътрешно въвеждащо обучение;

  • последващи специализирани обучения;

  • възможност за развитие и допълнителна квалификация;

  • възможност за обмяна на опит с подобни практики;

  • професионална супервизия;

  • работа в динамичен и опитен екип;

  • възнаграждение, съответстващо на възлаганите отговорности: първоначалното месечно възнаграждение, договорено за срока на изпитване, впоследствие ще бъде увеличено, като определянето на размера е обвързан с резултатите, след проведена атестация.

Задължителни документи при кандидатстване:

  • Професионална автобиография с актуална снимка;

  • Мотивационно писмо.

Организацията задържа в архива си подадените от кандидатите документи!

Срок за подаване на документи: до 09.06.2023 г., включително. Адрес за подаване на документите по електронен път: accounting@samaritans.bg Процедура:

  • Прием на документи на кандидатите.

  • Първа селекция на кандидатите по документи.

  • Провеждане на индивидуални интервюта по предварителен график само с кандидатите, одобрени след първата селекция.

  • Финално становище за одобрение на двама от кандидатите и класиране на възможни резерви.

  • Прием на документи и назначение на одобрените кандидати за обявените работни места.

За повече информация: Сдружение „Самаряни” Десислава Иванова

тел.: 042/621 083, моб. тел.: 0878/394 225, ел. страница: www.samaritans.bg


126 преглеждания0 коментара

Comments


bottom of page